Mielőtt feltennéd a kérdésed, kérlek használd a Fórum keresőjét! Lehet, hogy a kérdés már szerepel a fórumban és meg is van válaszolva. Hozzászólásodban ne használd a <javascript></javascript> valamint <SCRIPT></SCRIPT> html tag-eket, módosítva használd pl.: <javas*cript>
Elküldve: 2005. Szeptember 18. Vasárnap, 12:00 Hozzászólás témája: karakterek
Föltettem a 7.7 teljes változatát és a Firefox mozilla alatt nem látok minden karaktert helyette ? jelenik meg. A firefox csinál ilyet néhány oldallal de nem tudom miért. 7.5 el ez a probléma nem volt. Biztosaan a beállítása nem jó a fox nak de mit állítsak ??
Csatlakozott: Aug 19, 2005 Hozzászólások: 21 Tartózkodási hely: Queens, N.Y.,USA
Elküldve: 2005. Szeptember 18. Vasárnap, 17:54 Hozzászólás témája: : karakterek
Sziasztok!
Én nagyon kezdő vagyok ezekben a témákban (De fejlődök!).
2 hónappal ezelőtt kezdtem "unalomból" a PHP-Nuke Lite csomaggal.
Nem volt vele különösebb gond,csak a híreket nem jelenítette meg.
Kb 1 hónapja van fent a 7.7.
Itt is ? jel volt "mindenhol".Az adatbázisban szépen átirogattam,most OK.
Szerintem a csomagban található "sql" a hunyó.
De!
Pl. a fórumba,ha Firefoxal írok,az ö-ü helyett ö-ü jelenik meg előnézetben és küldés után is.
Érdekes,hogy Netscape meg az IE rendesen müxik.
Legalábbis nálam.
Elküldve: 2005. Szeptember 18. Vasárnap, 21:59 Hozzászólás témája: : karakterek
vilike írta:
Sziasztok!
Én nagyon kezdő vagyok ezekben a témákban (De fejlődök!).
2 hónappal ezelőtt kezdtem "unalomból" a PHP-Nuke Lite csomaggal.
Nem volt vele különösebb gond,csak a híreket nem jelenítette meg.
Kb 1 hónapja van fent a 7.7.
Itt is ? jel volt "mindenhol".Az adatbázisban szépen átirogattam,most OK.
Szerintem a csomagban található "sql" a hunyó.
De!
Pl. a fórumba,ha Firefoxal írok,az ö-ü helyett ö-ü jelenik meg előnézetben és küldés után is.
Érdekes,hogy Netscape meg az IE rendesen müxik.
Legalábbis nálam.
Elküldve: 2005. November 29. Kedd, 11:40 Hozzászólás témája: : karakterek